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Merck

404A-1

Sigma-Aldrich

C4d Rabbit Polyclonal Antibody

Anmeldenzur Ansicht organisationsspezifischer und vertraglich vereinbarter Preise


About This Item

UNSPSC-Code:
12352203
NACRES:
NA.41

Biologische Quelle

rabbit

Qualitätsniveau

100
500

Konjugat

unconjugated

Antikörperform

Ig fraction of antiserum

Antikörper-Produkttyp

primary antibodies

Klon

polyclonal

Beschreibung

For In Vitro Diagnostic Use in Select Regions (See Chart)

Form

buffered aqueous solution

Speziesreaktivität

human

Verpackung

vial of 0.1 mL concentrate (404A-14)
vial of 0.5 mL concentrate (404A-15)
bottle of 1.0 mL predilute (404A-17)
vial of 1.0 mL concentrate (404A-16)
bottle of 7.0 mL predilute (404A-18)

Hersteller/Markenname

Cell Marque

Methode(n)

immunohistochemistry (formalin-fixed, paraffin-embedded sections): 1:50-1:200

Kontrolle

lymph node, tonsil

Versandbedingung

wet ice

Lagertemp.

2-8°C

Visualisierung

cytoplasmic, membranous

Angaben zum Gen

human ... C4B(721)

Allgemeine Beschreibung

C4d ist ein stabiles Spaltungsproduktüberbleibsel der klassischen Komplementaktivierung, das nach der Einleitung des klassischen antikörperinduzierten Signalwegs kovalent an Endothel und Basalmembran gebunden wird. Als etablierter Marker der antikörpervermittelten akuten Abstoßung von Nierenallotransplantaten und seiner Vorliebe für Endothel, kann diese Komponente sowohl bei der chronischen Abstoßung von Nierenallotransplantaten als auch bei der hyperakuten Abstoßung, akuten vaskulären Abstoßung, akuten zellulären Abstoßung und Grenzlinienabstoßung in peritubulären Kapillaren nachgewiesen werden. Es ist ein signifikanter Prädikator für das Nierentransplantatüberleben und eine Hilfe bei der Behandlung einer akuten Abstoßung.

Qualität


IVD

IVD

IVD

RUO

Verlinkung

C4d-positive Kontrollobjektträger, Produktnr. 404S, sind für den Einsatz in der Immunhistochemie (formalinfixierte Paraffinschnitte) erhältlich.

Physikalische Form

Lösung in Tris-Puffer, pH-Wert 7,3–7,7, mit 1 % BSA und <0,1 % Natriumazid

Angaben zur Herstellung

Laden Sie die für Ihre Produktcharge und Ihr Format geltende Gebrauchsanweisung herunterHinweis: Dies erfordert einen Schlüsselcode, der auf Ihrer Verpackung oder Ihrem Produktetikett angegeben ist.

Sonstige Hinweise

Den technischen Kundendienst erreichen Sie unter: 800-665-7284 oder per E-Mail: service@cellmarque.com

Rechtliche Hinweise

Cell Marque is a trademark of Merck KGaA, Darmstadt, Germany

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Lagerklassenschlüssel

12 - Non Combustible Liquids

WGK

WGK 2

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Not applicable

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Not applicable


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Dorothée Bouron-Dal Soglio et al.
Human pathology, 39(7), 1103-1110 (2008-06-24)
C4d is a marker of the activated complement cascade used to assess the humoral component of rejection, mostly in kidney allograft transplants. The role of C4d deposition has recently been addressed in hepatic allograft but has never been tested in
Gyongyi M Nadasdy et al.
Human pathology, 36(11), 1178-1185 (2005-11-02)
Detection of peritubular capillary (PTC) C4d deposition in tissue sections of renal allograft biopsies became an important aid in the diagnosis of antibody-mediated rejection. Pathologists in many major transplant centers now routinely stain renal allograft biopsies for C4d. Currently, there
Christian A Seemayer et al.
Nephrology, dialysis, transplantation : official publication of the European Dialysis and Transplant Association - European Renal Association, 22(2), 568-576 (2006-12-14)
Detection of C4d along peritubular capillaries (PTC) in renal allograft biopsies is an independent prognostic marker of poor long-term graft survival. It is typically associated with circulating donor-specific antibodies. Since only little information is available on the best technique to
Chen Jianghua et al.
Clinical transplantation, 19(6), 785-791 (2005-11-30)
To determine the diagnostic and clinical significance of C4d accumulation in renal allografts followed by acute rejection. A total of 158 graft biopsies performed from December 1997 to December 2002 were classified, according to the Banff-97 criteria, into hyperacute rejection
Prabhat Ranjan et al.
Nephrology, dialysis, transplantation : official publication of the European Dialysis and Transplant Association - European Renal Association, 23(5), 1735-1741 (2007-12-11)
Renal biopsy is the gold standard for diagnosis of acute rejection in renal transplant recipients. The Banff (1997) classification was revised in 2003 incorporating morphological criteria and C4d immunostaining for the diagnosis of acute antibody-mediated rejection. The aim of this

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